pondělí 18. listopadu 2019

Pocity - úvod

V květnu letošního roku jsem začala vymýšlet a psát příběhy, jejichž hlavní postavou je Marta, žena v nejlepších letech. Prožívá svůj normální život s řadou radostí i starostí. Příběhy na sebe volně navazují, původně byly napsány jako samostatné články spojené pouze stejnou osobou.

S psaním jsem si začala, protože jsem si chtěla jednou v životě zkusit, zda to vůbec dokážu. Na začátku jsem netušila, jak se to bude vyvíjet. Dokonce ani zda se bude vůbec nějak vyvíjet. Martiny příběhy jsem pod názvem Pocity vymýšlela postupně podle nálady a inspirace. A zveřejňovala jsem je na serveru i60 - Portál pro aktivní seniory. Komentáře i hodnocení čtenářů tohoto portálu mě postrkovalo dál, a tak k dnešnímu dni vzniklo již patnáct kapitol a v mé hlavě se  rýsují i další.

Občas dostávám dotazy, kde je možné si přečíst Martiny příběhy pěkně od začátku. Na výše zmíněném místě jsou sice všechny k dispozici, ale je třeba je pracně dohledávat. A tak jsem se rozhodla, že je uveřejním i na svém blogu. A nabídnu je i návštěvníkům mých stránek o vaření s názvem Česká hospodyňka.

Pokud se do čtení pustíte, doporučuji číst od začátku. Připomínky, poznámky a nápady jsou vítány.

Vlaďka Dejmková














Poznámka pod čarou:
Marta, její rodina i další osoby z jejího okolí jsou osoby smyšlené.



Žádné komentáře:

Okomentovat